ЗАСІДАННЯ №2 ВІД 16.12.2022Р.
Протокол №2
засідання міжшкільної методичної комісії
вчителів художньо-естетичного циклу
Долинської сільської ради
Запорізького району
Запорізької області
від 16 грудня 2022 р.
Голова ММК: Савенкова В.О.Секретар ММК: Сасанчина М.В.
Форма проведення: асинхронна
Присутні:
Савенкова В.О.
Сасанчина М.В.
Діденко І.М.
Шульга Л.О.
Савенкова В.О.
Сасанчина М.В.
Діденко І.М.
Шульга Л.О.
Білик М.О.
Патана В.О.
І. СЛУХАЛИ: Патану В.О. – вчителя мистецтва з доповіддю "Застосування технології формування творчої особистості на уроках художньо-естетичного циклу".
ІІ. СЛУХАЛИ: Діденко І.М. – вчителя образотворчого мистецтва, яка висловила свої думки з теми "Формування творчої особистості та створення умов для самореалізації дитини".
ІІІ. СЛУХАЛИ: Савенкову В.О. - керівника ММК, яка поділилася
Порядок денний
1. Теоретична частина1) Застосування технології формування творчої особистості на уроках художньо-естетичного циклу.
2) Формування творчої особистості та створення умов для самореалізації дитини.
3) Оцінювання технологічної та мистецької галузі 5 класів НУШ, заповнення свідоцтва досягнень.
І. СЛУХАЛИ: Патану В.О. – вчителя мистецтва з доповіддю "Застосування технології формування творчої особистості на уроках художньо-естетичного циклу".
ІІ. СЛУХАЛИ: Діденко І.М. – вчителя образотворчого мистецтва, яка висловила свої думки з теми "Формування творчої особистості та створення умов для самореалізації дитини".
ІІІ. СЛУХАЛИ: Савенкову В.О. - керівника ММК, яка поділилася
Рішення засідання ММК:
1. Попри складнощі освітнього процесу, використовувати технології формування творчої особистості на уроках, створювати умови для самореалізації дитини, її потенціалу.
2. Адаптувати практичні завдання з предметів технологічної та мистецької галузі до життя, подій, які відбуваються в країна.
3. Виставляти ГЗР в 5 класі з орієнтацією на позитивні сторони дитини.
1. Попри складнощі освітнього процесу, використовувати технології формування творчої особистості на уроках, створювати умови для самореалізації дитини, її потенціалу.
2. Адаптувати практичні завдання з предметів технологічної та мистецької галузі до життя, подій, які відбуваються в країна.
3. Виставляти ГЗР в 5 класі з орієнтацією на позитивні сторони дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар