Протокол засідання ММК №2 від 06.01.2022 року

ЗАСІДАННЯ №2 
ВІД 06.01.2022Р. 
Протокол №2 
засідання міжшкільної методичної комісії 
вчителів художньо-естетичного циклу 
Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області 
від 06 січня 2022 р

Голова ММК: Савенкова В.О.
Секретар ММК: Сасанчина М.В. 

Присутні: 
Савенкова В.О. 
Сасанчина М.В. 
Діденко І.М. 
Шульга О.С. 
Білик М.О. 

Порядок денний 
1. Теоретична частина 
1) Творчий підхід до розв’язання проблемних ситуацій на уроках трудового навчання. 
2) Сучасні технології художньо-творчого розвитку учнів. 

2. Практична частина 
1) Опрацювати доповідь: «Впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес з метою формування позитивної мотивації навчання». 
2) Ознайомлення з курсом "Вивчай та розрізняй" з медіаграмотності. 


І. СЛУХАЛИ: Савенкову В.О. – керівника ММК, з організаційними питаннями. 

ІІ. СЛУХАЛИ: Білик М.О. – вчителя трудового навчання, яка познайомила присутніх з творчим підхідом до розв’язання проблемних ситуацій на уроках трудового навчання. 

ІІІ. СЛУХАЛИ: Діденко І.М. - вчителя образотворчого мистецтва, яка окреслила, які є сучасні технології художньо-творчого розвитку учнів. 

 ІV. СЛУХАЛИ: Сасанчину М.В. – вчителя музичного мистецтва, яка поділилася досвідом впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес з метою формування позитивної мотивації навчання взагалі та музичного мистецтва зокрема.

ВИСТУПИЛИ: Савенкова В.О. поділилась інтерактивним сервісом Гугл мистецтво та культура, який стане у нагоді вчителям музики, образотворчого мистецтва та мистецтва взагалі. 

V. СЛУХАЛИ: Савенкову В.О. - керівника ММК, яка поділилася досвідом участі в онлайн-курсі з медіаграмотності "Вивчай та розрізняй" та матеріалами уроків. 

Рішення засідання ММК: 
1. Використовувати інтерактивні форми роботи під час уроків, давати більше свободи дітям у побудові уроків. 
2. Користуватися інтернет-сервісами на уроках, окрема тими, про які говорили на засіданні. 
3. Впроваджувати елементи медіаграмотності на уроках художньо-естетичного циклу.

Немає коментарів:

Дописати коментар